Τρίτη, Οκτωβρίου 14, 2008

Cognitive Politics (a metaphorical presentation..)

Ο George Lakoff (καθηγητής Cognitive Science & Linguistics στο Berkeley) μιλά για το τελευταίο του συγγραφικό πόνημα "The Political Mind: Why You Can't Understand 21st-Century American Politics with an 18th-Century Brain" .

(εκτός από το γνωσιακό ενδιαφέρον, είναι και κάπως επίκαιρο, με τις οικονομικές αναταραχές σε παγκόσμια κλίμακα και με τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές εν όψει.. όπως και να 'χει, η common sense πολιτική φαίνεται πως δεν επαρκεί πια για την περιγραφή και κατανόηση της περίπλοκης πραγματικότητας που αντιμετωπίζουμε και πρέπει ν' αρχίσουμε να εξετάζουμε εναλλακτικές..)



Διάρκεια : 01:03:19

2 σχόλια:

Phineas Cage είπε...

ε, επειδή εχω αρχίσει και εγω να εχω πολύ ελευθερο χρόνο, έλεγα μηπως μου δίνατε διακαιωματα αναρτησης...

ξερετε, για να βλεπετε αναρτησεις και να σκεφτεστε: "μμμμ, πρωτακι"

Ι promise to respect the blog

Shipwrecked Frontier Pioneer είπε...

Phineas,
στείλε μου ένα email στο badoulis[παπάκι]gmail[τελεία]com για να σου κανω invite.