Σάββατο, Οκτωβρίου 17, 2009

Halo -Dumping effect

Από Auvray M., Spence C. (2008). The multisensory perception of flavor. Consciousness and Cognition 17, p 1021:

"Halo dumping can occur whenever the appropriate response alternative for a salient attribute is unavailable to participants. This can lead participants to 'dump' the values for a salient attribute ... onto one of the other rating attributes that have been provided".

Σύμφωνα με το psychology wiki το φαινόμενο είναι γνωστό από τα χρόνια του Thorndike o οποιος και περείχε πρώτα φορά πειραματικά δεδομένα που υποστηρίζουν την υπαρξή του.

Μάλλον ένα από τα ποιο σημαντικά ερωτήματα τελικά είναι:
ΤΙ μετράμε, και ΠΩΣ το μετράμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: