Σάββατο, Νοεμβρίου 17, 2007

Γνωσιακή Επιστήμη - Άσκηση 6η

Άσκηση 6η:
Με βάση τις ιδιότητες των διαφόρων προσεγγίσεων στην κατανόηση των νοητικών διεργασιών, δηλώστε και τεκμηριώστε την προτίμησή σας σε μια από αυτές για το γενικό μοντέλο του νου.

Υποχρεωτικά Αναγνώσματα :
Churchland & Sejnowski (1992) εισαγωγή
Fodor (2000)  εισαγωγή, ή Cowan (2003)

Προθεσμία Παράδοσης :
Τρίτη, 20/11/2007,  06.15μμ


Σχόλιο (δικό μου):
Ξεκινάμε μια ψηφοφορία μεταξύ μας για να δούμε ποια προσέγγιση επικρατεί μεταξύ των δυνάμει (wannabe..) γνωσιοεπιστημόνων μετά από μισό ακαδημαϊκό εξάμηνο εντατικού εγκεφαλοζορίσματος (και κάμποσων εγκεφαλοστραμπουληγμάτων..) επί των προβληματισμών και των μεθόδων του εν λόγω επιστημονικού πεδίου??

4 σχόλια:

Conscibot Amalia Tsakiri είπε...

Εγώ μπορώ να διαλέξω την τέταρτη επιλογή, ή θα μου πει ο δάσκαλός μας πάλι ότι είμαι εκτός θέματος;
ΧΑΧΑΧΑ!!

uqbar2342 είπε...

σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα για μένα..
έχω μια ιδέα (κάπως ρευστή, λίγο πολύ ασαφή, όχι εύκολα διατυπώσιμη και κατά πάσα πιθανότητα λανθασμένη) για το τι εννοούν οι τυπαίοι όταν αναφέρονται στο νου..
το μόνο που μένει τώρα είναι να φανταστώ τι θα πρέπει να περιγράφεται σ' ένα γενικό μοντέλο του..
και μετά να κάνω επανάληψη στις διάφορες προσεγγίσεις
και μετά να δω ποιά απ' αυτές ταιριάζει καλύτερα με το φανταστικό μοντέλο μου
και μετά να βρω έναν τρόπο να το διατυπώσω
σε 6 γραμμές
οι οποίες, με την εφαρμογή της εξίσωσης με το κωδικό όνομα "βαθμολόγηση από γνωρίζοντα" επί αυτών, θα δώσουν τελικό αποτέλεσμα 0..

amalia,τώρα που το ξανασκέφτομαι, ποιά είναι η τέταρτη επιλογή??

Conscibot Amalia Tsakiri είπε...

Η τέταρτη επιλογή χρησιμοποιείται δυστυχώς μόνο στις ασκήσεις που έχουν δύο υποερωτήματα.
Και είναι εκείνη, που το αποτέλεσμα της βαθμολόγησής της θυμίζει σκορ από ποδοσφαιρικό ντέρμπυ του τύπου:
3-0
3-1
4-0
2-0, κ.λπ.
(δε σχολιάζω σε ποιο υποερώτημα αντιστοιχεί η ομάδα που έφαγε τα γκολ - νομίζω ότι είναι προφανές)
Οπότε, καλύτερα να παραμείνουμε στις 3 επιλογές!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας! Συγγνώμη που χαλάω το blog σας με αυτό το μήνυμα, αλλά σκέφτομαι να κάνω μεταπτυχιακό στη Γνωσιακή Επιστήμη, στο ΜΙΘΕ ή αν με πάρουν κάπου στο εξωτερικό (κατά προτίμηση στο πανεπιστήμιο του Αμστερνταμ, αλλά φοβάμαι ότι θα τα βρώ σκούρα εκεί).
Αν μπορούε κάποιο καλό παιδάκι να μου στείλει mail στο y.o.anna[at]hotmail.com να μου πει αν σας αρέσει ο τομέας αρχικά και το συγκεκριμένο τμήμα του ΜΙΘΕ ειδικά. Έχω τελειώσει Πληροφορική στο ΕΚΠΑ, οπότε οποιαδήποτε συμβουλή θα είναι καλοδεχούμενη.
Και καλές γιορτές!!